۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷

محمودی در گفتگو با مهر:

میزبانی از برزیل فرصتی برای شکست این تیم است/ می‌توانیم بهترین عملکرد را در لیگ جهانی داشته باشیم

میزبانی از برزیل فرصتی برای شکست این تیم است/ می‌توانیم بهترین عملکرد را در لیگ جهانی داشته باشیم

کرج -خبرگزاری مهر، ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور برزیل در تهران و بازی در ورزشگاه آزادی می تواند بهترین فرصت برای ملی پوشان والیبال باشد تا این تیم را هم شکست دهند.

بهنام محمودی ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران و عضو شورای شهر اسلامی کرج در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هم گروهی ایران با تیم های قدرتمند جهانی در رقابت های لیگ جهانی اظهار داشت: تیم ملی ایران یکی از قدرت های جهانی در والیبال شده است و این بر می گردد به بازی های ملی پوشان با تیم های خوب جهان که باید ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: برزیل، ایتالیا و لهستان تیم های قدرتمند و صاحب سبک در جهان هستند و ایران می تواند باز هم بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشد.

محمودی در ادامه اظهار داشت: حضور برزیل در تهران و بازی در ورزشگاه آزادی می تواند بهترین فرصت برای بازیکنان باشد تا این تیم را هم شکست دهیم روند ملی پوشان رو به رشد است و دیگر بازی مقابل این تیم ها برای ما ترسی ندارد.

وی درپایان در خصوص عملکرد شهرام محمودی گفت: شهرام توانسته اعتماد مربیان ایران را جلب کند و او می تواند به درخشش خود در تیم ملی ادامه دهد.

کد خبر 2188699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha